04 марта 2010

Посилала мене мати

На вулиці музиченька грає,
 Мене мати гулять не пускає. 
 Ой, мати, мати, що ж ти наробила, 
Там Василь чекає, а ти не пустила. 

(На вулиці музиченька грає, 
Мене мати гулять не пускає. 
Ой, мамо, мамо, що його робити, 
Мабуть з Василечком хоче розлучити.)

Посилала мати до криниці:
„Іди доню, принеси водиці!”. 
Тільки з хати вийшла – Василя зустріла. 
А хіба ж я винна – нічка пролетіла. 

(Ой, люди добрі, що я веселенька, 
Я в цьому не винна, що нічка маленька).

Посилала мене в ранці мати:
„Іди, доню в поле жито жати!”. 
Сномика нажала – сіла спочивати,
Десь узяв Василько мені помагати.

Ой, мамо, мамо, що його робити, 
Мабуть з Василечком хочу розлучити.
Говорила мати, сварилася:
„В кого ж, доню, ти така удалася!?”

„Трішички у тебе, трішички у тата, 
А хіба ж я, мамо, в цьому винувата!?” 


Комментариев нет:

Отправить комментарий