27 марта 2010

ОЙ, У ПОЛІ ВЕРБА.

Ой, у полі верба, під вербою – вода.
Ой, там дівчина воду набирала 
Гарная, молода.

А дівча – від води, а козак – до води 
„Зажди, зажди, чорноброва, 
Дай коню води!” 

„Не великий ти пан, напій коня сам! 
Ранняя роса, а я стою боса, 
Ніженькам холодно!”

„Ой, дай Боже, неділі дождати, 
Чобіточки куплю!”

„Не купуй ти мені, а купуй сам собі! 
Є у мене батько, рідна мати, 
Та й куплять мені!” 

„Дівчино моя, сідай на коня! 
Та й поїдем у чистеє поле
До мого двора”.

„А у тебе двора та не ма, ні кола, 
Тільки стоїть один кущ калини, 
Та й та не цвіла!”

„Ой, дівчино моя, чи ж там була,
Що ти мені, молодому, 
Стида завдала!” 

„Ой не я там була, була менша сестра,
Вона ж мені всю правду сказала, 
Так, як би я сама!” 


Комментариев нет:

Отправить комментарий